PK COMUNICAT 2 DE LA FCCV – Colombicultura CV

COMUNICAT 2 DE LA FCCV

Comunicat: ajornament d’activitats pel COVID-19

Davant la situació generada per l’afectació del COVID-19 a la Comunitat Valenciana, i seguint les recomanacions de la Direcció General de l’Esport de la Generalitat, la Junta Directiva de la Federació de Colombicultura de la Comunitat Valenciana ha decidit ajornar tota l’activitat esportiva que depenga de la FCCV que s’haja de dur a terme fins a una altra ordre, amb vigència des del 13 de març,  i a l’espera de veure com va evolucionant la situació, i què són les recomanacions i mesures adoptades per les autoritats competents.

Això afecta a tota l’activitat federada, competicions, oci i formació incloses en el calendari federatiu.

I amb el comunicat de hui de la Generalitat Valenciana que suspén:

• Totes les activitats esportives, de qualsevol àmbit i localització
  • Procedir al tancament de totes les instal·lacions esportives, públiques i privades

Des de la Direcció General de l’Esport, es prega als Ajuntaments i a les entitats esportives que, atenent les seues competències, facen complir aquests acords, agraint els esforços en aquesta delicada situació d’emergència sanitària, i els recordem la necessitat de divulgar totes les mesures preventives per a frenar aquesta pandèmia.

Per tant, tots els clubs de colombicultura tenen prohibit exercir qualsevol activitat esportiva.

Qualsevol novetat o canvi en la situació, serà anunciat oportunament.