PK COMUNICAT OFICIAL FCCV 23 MARÇ 2020 – Colombicultura CV

COMUNICAT OFICIAL FCCV 23 MARÇ 2020

Amb motiu de les circumstàncies extraordinàries que estem vivint i que ens impedeixen fer vida normal, estant confinats tothom a les seues cases a excepció de les eixides autoritzades pel Govern d’Espanya per a coses especifiques i sota certes condicions, aquesta Federació vol ajudar i col·laborar amb el Govern donant prioritat a la salut de les persones i deixant en un segon ordre al nostre benvolgut esport. Per això i en vista de la prolongació de l’Estat d’Alarma per part del Govern d’Espanya fins al 12 d’Abril de 2020, aquesta Federació pren les següents mesures:

• Se suspén la Copa Mediterrani, classificatoris i final d’aquesta. Per als quals hagen efectuat ja l’ingrés de les places corresponents, que remeten el justificant i número del seu compte per WhatsApp al número 607488236 i se li farà una transferència al seu compte de l’import ingressat.
• Se suspenen els comarcals classificatoris per a l’Intercomarcal de 2021 a celebrar durant els mesos d’abril i maig.
• S’ajornen els 4 campionats Regionals, de Betxi, Beneixida, Beniarbeig i Dolores, pendents de realitzar i les 2 Copa Comunitats d’Albalat de la Ribera i de Genoves fins a una altra ordre
• Quan s’alce l’Estat d’Alarma per part del Govern d’Espanya, aquesta Federació donarà suficients dies per a poder preparar degudament als coloms participants en els campionats Regionals i Copa *Comunitats.

Aquesta Federació insta a tots els federats i federades a complir amb les normatives de les autoritats governamentals i sanitàries per a erradicar i minimitzar l’efecte d’aquesta pandèmia i amb la col·laboració de tots puguem passar aquesta etapa critica i tornar quan abans a practicar el nostre benvolgut esport.